تبلیغات
مطالب جالب و خواندنی - دایی در نظرسنجی AFC چهارم است
مطالب جالب و خواندنی
دایی در نظرسنجی AFC چهارم است

 

دایی در نظرسنجی AFC چهارم است
عربستانی‌ها در بین مهاجمان برتر آسیا یک نماینده دیگر هم دارند و آن کسی نیست جز سامی الجابر که به تازگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرده است. او که تجربه حضور در 4 جام جهانی را دارد در نظرسنجی جدید AFC با اختصاص 8/19 درصد آرا به خود سوم است.
مهر: پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی تازه اقدام به انتخاب بهترین مهاجم تمام دوران قاره کهن کرده است که تاکنون علی دایی در این نظرسنجی رتبه چهارم را در بین 10 مهاجم دیگر آسیایی در اختیار دارد.

تاکنون در نظرسنجی جدید پایگاه خبری فوتبال آسیا بیش از 115 هزار نفر شرکت کرده‌اند که در این بین هائو هایدونک مهاجم پیشین تیم ملی چین با کسب 24 درصد آرا گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده است. پس از این مهاجم نامدار فوتبال چین، ماجد عبدالله، مهاجم تیم ملی فوتبال عربستان که طی سال‌های 1977 تا 1994 در تیم ملی این کشور عضویت داشت با کسب 6/21 درصد از آرا دوم است.
عربستانی‌ها در بین مهاجمان برتر آسیا یک نماینده دیگر هم دارند و آن کسی نیست جز سامی الجابر که به تازگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرده است. او که تجربه حضور در 4 جام جهانی را دارد در نظرسنجی جدید AFC با اختصاص 8/19 درصد آرا به خود سوم است.

در نظرسنجی پایگاه خبری فوتبال آسیا پس از هائو هایدونک، ماجد عبدالله و سامی جابر، علی دایی، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران و آقای فوتبال دنیا در رده ملی با کسب 8/18 درصد آرا چهارم است.

- رده بندی بهترین مهاجمان تمام دوران فوتبال آسیا در نظرسنجی AFC به شرح زیر است:
1- هائو هایدونک (چین) با کسب 24 درصد آرا
2- ماجد عبدالله (عربستان) با کسب 6/21 درصد آرا
3- سامی الجابر (عربستان) با کسب 8/19 درصد آرا
4- علی دایی (ایران) با کسب 8/18 درصد آرا
5- حسین سعید (عراق) با کسب 3/6 درصد آرا
6- چابوم کئون (کره‌جنوبی) با کسب 2/5 درصد آرا
7- پیا پونگ (تایلند) با کسب 7/3 درصد آرا
8- ماکسیم شاتسکیخ (ازبکستان) با کسب 3/0 درصد آرا
9- دیگر مهاجمان آسیایی با کسب 2/0 درصد آرا
10- کازیوشی میورا (ژاپن) با کسب 1/0 درصد آرا
11- پاک دو ایک (کره‌شمالی) با کسب 1/0 درصد آرا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

دلیل داد زدن!!!
استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟

شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم.

استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟ آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟

 شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد.

سرانجام او چنین توضیح داد: هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند. هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.

سپس استاد پرسید: هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟ چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است. فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است

استاد ادامه داد: هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود.

سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باشد.

A game is a structured activity, usually undertaken for enjoyment and sometimes used as an educational tool. Games are distinct from work, which is usually carried out for remuneration, and from art, which is more concerned with the expression of ideas. However, the distinction is not clear-cut, and many games are also considered to be work (such as professional players of spectator sports/games) or art (such as jigsaw puzzles or games involving an artistic layout such as Mahjong solitaire).

Key components of games are goals, rules, challenge, and interaction. Games generally involve mental or physical stimulation, and often both. Many games help develop practical skills, serve as a form of exercise, or otherwise perform an educational, simulational or psychological role. According to Chris Crawford, the requirement for player interaction puts activities such as jigsaw puzzles and solitaire "games" into the category of puzzles rather than games.

Attested as early as 2600 BC, games are a universal part of human experience and present in all cultures. The Royal Game of Ur, Senet, and Mancala are some of the oldest known games

Feeling is the nominalization of "to feel". The word was first used in the English language to describe the physical sensation of touch either through experience or perception. The word is also used to describe experiences, other than the physical sensation of touch, such as "a feeling of warmth". In psychology the word is usually reserved for the conscious subjective experience of emotion. Phenomenology and heterophenomenology are philosophical approaches that provide some basis for knowledge of feelings. Many schools of psychotherapy depend on the therapist achieving some kind of understanding of the client's feelings, for which methodologies exist. Some theories of interpersonal relationships also have a role for shared feelings or understanding of another person's


Sensitive, sculpture by Miquel Blay (1910)Perception of the physical world does not necessarily result in a universal reaction among receivers (see emotions), but varies depending on one's tendency to handle the situation, how the situation relates to the receiver's past experiences, and any number of other factors. Feelings are also known as a state of consciousness, such as that resulting from emotions, sentiments or desires.

 



موضوع :  اخبار مهم  ، 



این مطلب توسط  Saeid Lopez  روز جمعه 29 آبان 1388 در ساعت 02:07 ب.ظ نوشته شد | نظر بدین()